我為大家提供既常用網頁, 大家可以set 我呢個page 做homepage.

2011年3月8日 星期二

Hi 大家好.

首先要同大家講講我自己,
我會每個禮拜至少upload 一次,
不過因為我仲讀緊大學,
所以會有時覆得慢,
不過我堅持7日最長既限期.

好啦, 講返賺錢,
要提下大家, 我介紹既所有網都係自己真係收過錢或禮品.
所以大家唔使驚賺唔到錢.
另外我都會放我收過既錢落個blog,
等大家相信我係真心想大家搵到錢.

為左方便大家同教大家,
我會逐個網講解,
而我會放或者youtube video 去幫大家,
點解我要咁做?
其實我都係想幫大家搵少少錢,
同大家做我既下線,
咁你賺幾多, 我都會有份少少佣,
所以請大家申請個陣都唔好del 我個名, 唔該

另外有d人可能唔需要我教,
咁我都會將網頁轉哂做banner放係blog 既最底,
請隨便享用我提供既資訊.

沒有留言:

張貼留言