我為大家提供既常用網頁, 大家可以set 我呢個page 做homepage.

2011年3月11日 星期五

民意調查

因為差唔多要交大學assignment,
所以我會比較忙,
所以想係Monday 前放多5個我自己賺得比較多錢既方法或網頁.

同時間我都想清楚大家想當網上賺錢係玩玩下, 賺到少少, 1千2千依經好開心,
定想聽下我點樣係一個鐘賺3千?
不過有d方法要付出少少既錢,
例如買某樣產品先可以賺錢,
唔知呢類型大家會唔會有興趣?

大家有咩意見, 係下面留個言,
或者add我MSN同我傾.
MSN: dresiumoney@hotmail.com

我絕對樂意分享多d自己既經驗同方法

沒有留言:

張貼留言