我為大家提供既常用網頁, 大家可以set 我呢個page 做homepage.

2011年3月10日 星期四

今日推介- Clixsense

大家都開左Paypal Account 啦嗎?
如果未既請去返上一頁, 搵返開Paypal Account 既詳情.
另外我都想多謝有睇我個blog 亦試過Paid to click In 既4個朋友,
我都想再講一次, 個0個網頁好哂時間, 我唔建議長玩.
請大家過左數落Paypal 就算啦

今日要介紹既係Clixsense,
呢個網係外國好Hit.
佢最多特色就係有心日日check 既
可以10日要求收20美元架啦
呢個係我今日既printscreen



大家睇到嗎?我係3月5號先申請, 今日10號,我有4.90美金.
所以我都想介紹大家用呢個搵d錢.
另外大家可能用佢發覺5日後賺唔到我咁多,
我係到同大家講聲, 我呢5日無下線架.
當然有少少秘訣, 想知既, 請大家申請左之後覆返我,
我再話俾你知 :)

大家請禁係下面條link開始申請會員.

 

沒有留言:

張貼留言